fredag 18 september 2015

3 saker i taget



3 saker jag ser fram emot
→ att det snart är helg
→ att få träffa vänner nästa helg
→ se få unna familjen god mat.
3 saker jag fasar för
→ att det ska fortsätta regna.
→ att känslan av olustighet ska fortsätta.
→ att jag ska börja ångra mina livsval.
3 saker jag gillar
→ räkor
→ tryffelchips
→ vännerna
3 saker jag inte gillar
→ brysselkål
→ krig
→ mörker.
3 saker jag vill
→ börja rida
→ åka bort någonstans
→ att få ligga i sängen och se på fil, 
3 saker jag borde
→ uppdatera saker på jobbet
→ hitta en hobby
→ lägga mer tid på mig själv. 
3 saker jag kan
→ drömma
→ baka på det som finns hemma
→ skriva essärer i timmar
3 saker jag inte kan
→ ha tålamod
→ engagera mig i allt
→ göra kullerbytor
3 saker jag har på hjärnan
→ Kom igen nu ta tag i saken
→ ” Det ordnar sig"
→ Glöm inte skriva upp xx på listan
3 saker jag pratar om ofta
→ Vädret
→ Familjen
→ Musik


3 saker jag önskar mig
→ Ett nytt soffbord
→ Kräftor
→ Ett par riktigt snygga men trasiga jeans.
3 saker jag blir lugn av
→ Gå upp tidigt
→ Musik.
→ När man boka av saker från listan
3 saker jag blir stressad av
→ Tröga beslutsvägar
→ När andra lämpar över saker.
→ Post från okänd avsändare
3 saker jag ska göra i helgen
→ Äta middag med med familjen
→ Ge mig på milen igen
→ Se på film .
3 saker jag gjort den senaste veckan
→ Klarat milen
→ Ätit hotellfrukost
→ Börjat blogga igen

Listan lånad från Sandra Beijer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar