måndag 21 september 2015

Ett måndags hej!

Sent omsider så kommer här ett inlägg:

1. Namn? Diana Ingrid Manisha

2. Hur gammal är du? 30

3. Hur lång är du? 150 cm

4. Ögonfärg? Bruna

5. Födelsedag? 29 april

6. Stjärntecken? Oxe

7. Favoritmat? Tapas o skaldjur

8. Favoritdryck? Coca-Cola 

9. Tränar? Någon gång i veckan.

10. Intressen? Mode, familj, vänner, resa, inredning

11. Hur länge har du bloggat? På olika bloggar sedan 2007

12. Varför  bloggar du? Jag tror att det är mitt behov av att få uttrycka mig, att få skriva som driver det. 

13. Tips för att göra en bra blogg? Försök vara äkta, blanda personligt och ytligt. 

14. Vilka typ av bloggar gillar du? Personliga..

15. Hur tror du att människor uppfattar dig?  Oj vad svårt… Jag tror att jag ses som glad, framåt och positiv. 

16. Vad är du rädd för? Ormar och att något ska hända nära o kära.

17. Har du några vänner av mottsatt kön? Ja. 

18. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Inte gjort men testar gärna fallskärm 


19. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Indien måste det vara

20. Har du åkte ambulans någon gång? Ja men bara som medföljande. 

21. Vilken sorts människor har du svårt för? Egoister, lömska och för på människor

22. Vad betyder karma för dig? Att man får det man förtjänar i slutändan.

23. Chips eller popcorn? Chips & dip.,

24. Favoritchoklad? fairtrade, 70 % med sea salt 

25. Vad värderar du som bra egenskaper hos en person? Ärlig, omtänksam, äkta 

26. Vad är ditt drömmjobb? Kreativt fik med kreativt bibliotek 

27. Hur många syskon har du? Jag har en lillebror.

28. Om du fick välja en talang, vilken skulle du välja? Jag önskar så att jag kunde teckna. 

29. Vad är du tacksam för idag? Jag är tacksam för min familj o vänner 

30. Vem är din bästa vän? Min morfar. 

31. Vad har du för skostorlek? 37.

32. Brukar du skratta för dig själv? Ja om jag hör nåt kul i en pod : )

33. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har 15

34. Vad var det senaste du åt? En banan

35. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Frida

36Ringa eller sms:a? Sms:a.

37. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Tror det är utstrålningen.

38. Har du några tatueringar? Ja åtta stycken. En fjäder, en textrad, tre fjärilar, ett namn, en stjärna och en duva. Fler drömmer jag om.

39. Favoritblomma? Pion eller liljekonvalj 

40. Vad lyssnar du helst på? Poddar & Spotify 

41. Vad ser du helst på TV? Ser så sällan på TV, men NCIS, Bones och sport

42. Bästa godiset? Små godis! 

43. Vad gör du helst en ledig dag? Umgås med familj o vänner. 

44. Vin eller öl? Beror på tillfälle! 

45. Röker eller snusar du? Nej. 

46. Din största last? Godis

47. Hur ser ditt liv ut om 5 år? Jag hoppas på en egen familj o att familj o vänner mår bra 

48. Vilket motto lever du efter? Var mot andra som du vill att andra ska vara mot dig

49. Tror du på evig kärlek? Nej. Allt förändras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar