måndag 14 september 2015

Höstlista




Jag heter Diana Ingrid Manisha

Jag är för tillfället lite seg och trött. 

Jag är bra på att drömma

Jag tycker inte om att känna mig instängd och kvävd. 
Jag är dålig på tro att allt bara ordnar sig .

Jag läser  mode - inredningstidningar, nyhetsartiklar och bloggar.



Jag gillar när vardagen rullar på och man känner att man är i balans

Jag sjunger hellre än bra men gärna!

Jag älskar  familjen och vännerna. Utan dem vore jag ingenting. 

Jag är inte speciellt bra på att vänta, är född utan tålamod.



Jag föredrar att vara med få vänner än många ytligt bekanta

Jag tycker om att få utvecklas som människa och upptäcka nya saker. 

Jag är beroende av att vara behövd. Att få förtjäna. 


Jag har på mig ett par svarta jeans och en vit långärmad topp och så en sjal.

Jag dricker loka citron. 

Jag lyssnar på Håkan Hellström, och låten Valborg.

Jag blir arg på bristen av öppenhet för alla dem på flykt.

Jag är rädd för att dö. 

Jag önskar en skapar studio, en plats för kreativitet, sällskap och livet. 

Jag är pinsamt dålig på meningsbyggnad och på att stå ut med allt jordens elände. 

Jag är uppvuxen i Södertälje och Kristinehamn 

Och ja denna listan kommer från Vardagskonst




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar